PARTNERSTWO DLA TURYSTYKI
Naszym dążeniem jest przeobrażenie Gdyni w całoroczne, popularne miejsce przyjazdów turystycznych tzw. city breaks’, w tym z wykorzystaniem atutów położenia, oferty kulturalnej, sportowej oraz szeroko pojętego przemysłu kreacji i usług okołoturystycznych.
Naszym celem jest zbudowanie aktywnego partnerstwa w obszarze produktu turystycznego miasta Gdyni – na linii lokalna i regionalna branża turystyczna – Miasto – organizacje pożytku publicznego – jednostki i zakłady budżetowe miasta (Gdynia Centrum Sportu, Biuro Planowania Przestrzennego, Gdyńskie Centrum Innowacji, ZDiZ, ZKM) – instytucje kultury (Muzeum Miasta Gdyni, Muzeum Emigracji, Centrum Kultury Gdynia, Teatr Miejski).
Spółka stara się zdobyć pozycję, konkurencyjnego, przygotowanego merytorycznie i technicznie, podmiotu wdrażającego projekty strategiczne w obszarze budowania produktu turystycznego miasta Gdyni.
NASZE KOMPETENCJE, W OBSZARZE „PARTNERSTWO DLA TURYSTYKI”
- Zespół doświadczonych konsultantów i ekspertów, menadżerów projektów w obszarze turystyki, marketingu miejsc, organizacji wydarzeń.
- Wiedza dot. strategicznych aspektów rozwoju turystyki w Gdyni.
- Współdziałanie z miastem i regionem, w tym kluczowymi organizacjami lokalnymi i regionalnymi.
- Budowanie wizerunku miasta m.in. poprzez aktywne relacje i kontakty z kluczowymi instytucjami i organizacjami tego sektora na Pomorzu, w Polsce oraz we współpracy z organizacjami regionalnymi i krajowymi, także na obszarze Europy
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami przemysłu czasu wolnego.
- Aktywne działania w obszarze przemysłu spotkań - w tym polegające na wspieraniu miasta, regionu oraz lokalnych liderów, w akwizycji prestiżowych wydarzeń, w tym konferencji, festiwali kulturalnych oraz dużych zawodów sportowych.
- Prowadzenia analiz i badań marketingowych, w tym w aspekcie oferty i produktów turystycznych miasta oraz oceny wizerunku marki produktów flagowych turystyki miejskiej
LOKALNI I REGIONALNI PARTNERZY:
- Urząd Miasta Gdyni, w tym referat ds. turystyki
- Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
- GOSiR oraz Centrum Informacji Turystycznej
- PTTK o. Morski Gdynia
- Muzeum Miasta Gdyni
- Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni oraz statek muzeum ORP Błyskawica
- Muzeum Emigracji (w budowie)
- Centrum Nauki Experyment
- Akwarium Gdyńskie (Morski Instytut Rybacki)
- Mini Muzeum "Bankowiec"
- Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni
- Muzeum Morskie (oddział statki - muzea - „Dar Pomorza”)
- Żegluga Gdańska - rejsy turystyczne po porcie morskim Gdynia
- Kolibki Adventure Park
- operator turystyki morskiej RIBY.PL
- GOSIR Gdynia
- Akademia Morska
- Hotele oraz gestorzy indywidualni bazy turystycznej miasta
- "Arena Gdynia"
- przewoźnicy morscy, w tym "Stena LINE"
PROJEKTY I DZIAŁANIA:
- Organizacja Panelów Przemysłów Czasu Wolnego w IX, X, XI i XII edycji Międzynarodowego Forum Gospodarczego w Gdyni (2009-2012)
- Szlak Kulinarny Centrum Gdyni (opracowanie, wdrożenie oraz zarządzanie produktem)
- Szlak Legendy Morskiej Gdyni (opracowanie, wdrożenie oraz zarządzanie produktem)
- Gdyński Szlak Modernizmu (opracowanie, wdrożenie oraz zarządzanie projektem)
- Turystyka medyczna i morska - konferencja międzynarodowa w Gdyni w ramach projektu SB Professionals
- Konferencje wiedzowo-promocyjne - uczestnictwo, organizacja, prowadzenie wykładów i prezentacji, (w tym Światowy Dzień Turystyki w Gdyni, wspólnie Polską Organizacją Turystyczną, miastem Gdynia, organizacja koncepcji stoisk targowych)
- Konferencje prasowe promujące sezon turystyczny (m.in. w siedzibie PAP w Warszawie, Pałacu Wilanowskim w Warszawie, "morska" konferencja w Gdyni)
- Otwarcie nowego Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Gdańsku
- Pakiety turystyczne Gdynia, Trójmiasto, Gdynia - Pomorze (koncepcje, inspirowanie lokalnej branży)
- Współpraca w zakresie promocji turystyki na obszarze metropolitarnym NORDA