26 listopada odbyło się pierwsze z serii szkoleń w ramach Akademii Marki Miejsc, którego tematem był „Marketing narracyjny, czyli jak opowiedzieć markę”
Zaczęliśmy od tematu stosunkowo rewolucyjnego w marketingu miejsc, ale...
Agencja Rozwoju Gdyni wspólnie z niemiecką firmą badawczą IRS przeprowadziła badania poziomu zadowolenia klienta turystycznego z pobytu w Gdyni. Badania ankietowe IRS prowadzone były w miesiącach lipiec,sierpien, wrzesień na...
Szanowni Państwo,
Zachęceni ciepłym przyjęciem i bardzo pozytywnym odbiorem tematyki Marketingu Terytorialnego w panelu turystycznym oraz zagadnieniami kreowania „atrakcyjnych, inteligentnych przestrzeni” podczas ostatnich...
Agencja, w tym czasie podjęła prace nad 21 projektami dotyczącymi rozwoju Miasta Gdyni oraz złożyła 8 wniosków unijnych o dofinansowanie projektów regionalnych. Zgodnie z przyjętą strategią Agencja skupia swoją działalność w...
Projekt Agencji Rozwoju Gdyni pt „Moja firma – moje miejsce pracy” został opracowany z myślą o realizacji szkoleń i doradztwa z zakresu rozwoju przedsiębiorczości i samozatrudnienia wśród bezrobotnych osób powyżej 45 roku...