28.01.10
"Zostan numerem 1 w sieci - czyli skuteczny e-marketing" 28-29 stycznia

Akademia Marki Miejsc w Gdyni po raz drugi, przygotowała temat wydarzenia, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem - "Zostań numerem 1 w sieci - czyli skuteczny e-marketing". Trudno się dziwić, skoro e-marketing staje się podstawowym narzędziem w komunikacji marketingowej nie tylko firm i przedsiębiorstw, ale także miast, regionów czy atrakcji turystycznych. 

Jak mówią specjaliści od E-marketingu, jeśli nie ma Ciebie w sieci, czyli internetowej przestrzeni wirtualnej to Twój produkt, Twoje miejsce dla większości potencjalnych odbiorców i klientów po prostu nie istnieje. Tworzenie witryn,  serwisów www to tylko mały krok w kierunku zaistnienia marki w sieci. Jak zostać numerem 1? czyli jak pozycjonować się na najwyższych pozycjach w pożądanych kategoriach i hasłach kluczowych, te zagadnienia stanowią nie rzadko prawdziwą alchemię specjalistów od e-marketingu. Jak pokazujemy na szkoleniach, wiele możemy osiągnąć bez stałej asysty spec-ów od chmury wirtualnej, a przynajmniej 

Rozwój internetu to także ekspansja społecznościowych portali, viral marketingu, czy narzędzi analityczno-badawczych. Zagadnień nawet jak na dwa szkolenia jest bardzo dużo, szczególnie, że przekazujemy je na praktycznych case study.

Część druga szkolenia - 29 stycznia, dedykowana jest dla "wprawionych" w podstawowe narzędzia użytkowników sieci internet, w tym takich narzędzi jak Google Analitycs, Google Trend czy media społecznościowe. 

Oba szkolenie prowadzi Pan Wojciech Kreft, pomysłodawca i realizator wielu projektów e-marketingu marek miejsc, a także pasjonat globalnej tematyki i trendów w E-marketingu. Szkolenia będa wspierały profesjonalne firmy i agencje, w tym 28 stycznia Agencja Badawcza SAKKADA z Gdyni, zaś 29 stycznia specjalistyczna firma w obszarze e-marketingu "8sekund.pl"

Dla wszystkich zainteresowanych programem kolejnej rundy Akademii Marki Miejsc, prześlemy listę potencjalnych tematów na Rundę 1, którą rozpoczniemy w marcu 2010 r. Na podstawie określonych preferencji i zainteresowania, wybierzemy listę ok. 5-7 kolejnych tematów, na które już dzisiaj serdecznie Państwa zapraszamy. Listę potencjalnych tematów można znaleźć w zakładce "do pobrania".